Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: Singelgebied, Korte Kolksteeg 3 rts, Ani (goed)

Actieve recensies
    16

Smile Singelgebied, Korte Kolksteeg 3, Ani (goed)

Ani uit Estland, raven zwart haar, slank, 1,70, jaartje of 25, met flink naturel cupje b dat helaas al beetje hangt.
    Deze dame lacht me al maanden vrolijk toe in de avonduren.....kon geen draadje vinden en na lang aarzelen toch maar eens geprobeerd. P&N prima in orde, vrolijke dame, goede service en......jajja...ze doet ook aan soft sm...dat gaan we de volgende keer dan maar eens proberen......

walkon............
    walkon heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : goed

Actieve recensies
    16

Standaard Re: Singelgebied, Korte Kolksteeg 3, Ani (goed)

vrij snel herhalingsbezoek, iets triggerde me in deze dame om ook eens het soft sm en sex pakket te proberen........dat doet ze vrij verdienstelijk en met enthousiasme, ze haalt het niet bij de Utrechtse toppers op dit gebied maar ja voor een keertje tussendoor in Amsterdam, prima inzet en ze weet je goed op te geilen met kinky spelletjes waarna een goede pijpsessie en een daverende doggy volgde......

walkon.....

Actieve recensies
    16

het gordijntje was helaas langdurig dicht deze avond.....dat gebeurt de laatste tijd wel vaker, toch zie ik hier geen berichten verschijnen....

walkon....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Prijsbeest Bekijk bericht
    Keep on dreaming WALKON, deze recensies trappen ervaren wandelaars niet meer in!
    het was geen recensie, meer iets dat ik me afvroeg......

begrijp me niet verkeerd, van mij hoef je niet bij haar langs hoor, maakt de wachttijd alleen maar langer

Tja, er zijn zoveel dames die nooit een berichtje krijgen. Zo gaat dat...
    Laatst gewijzigd door OldAmsterdam; 17-04-09 om 13:50

A dirty mind is a joy forever....

Leeftijd
    46

Actieve recensies
    90

Ik had weer eens zin in wat kinky stuff, en aangezien ik eerder met Ani aan de deur had gesproken wist ik dat je bij haar voor €50 terecht kon. Ik heb een tijdje moeten wachten tot ze begon en toen bij haar naar binnengestapt om te zien hoe ze met een zweepje overweg kon.

Niet, dus. Ze was volkomen ongeïnteresseerd en gaf er na een paar lullige klapjes al de brui aan. "Ik kan dit niet de hele tijd blijven doen, schatje" zei ze na ongeveer een minuut.

Niet bevorderlijk voor een geile sfeer, klaarkomen is me dan ook niet meer gelukt, elk spoortje van opwinding was inmiddels verdwenen.

Dit was niks. Volgende keer maar weer naar Mrs. Vanessa in de Hunsestraat voor betaalbaar kinky plezier.

H.
    H. heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : matig

Ik ben niet getrouwd, want mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen

Standaard Re: Singelgebied, Korte Kolksteeg 3, Ani (voldoende)

Ani stond mij keurig te woord , in het Nederlands , uit Estland ja .... , nee Alexandra was naar de Wallen ....

Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Actieve recensies
    6

Smile Re: Singelgebied, Korte Kolksteeg 3 rts, Ani (voldoende)

Een tijdje geleden bij deze dame binnen gestapt. Ze werkt 5 dagen in de week en altijd in de nacht tot 5 uur. Helaas heb ik niet gevraagd welke dagen (vrijdag en zaterdag in iedergeval wel)

Een hele vrolijke dame. Na een korte intro kleren uit en lekker spelen met haar. Haar borsten zijn inderdaad niet stevig, maar dat mag het plezier niet doden.

Het pijpen gebeurd lekker lang, af en toe een lange haal maar meer gefocused op de eikel. Tempo verwisselt tussen lanzaam en snel. Ik moest haar ff zeggen om te stoppen of ik had mijn zaakje al gedumpt.

Neuken was lekker. Geen overdreven gekreun, lijkt er ook van te genieten. Vroeg of ze reverse cowgirl wou doen en dat was geen probleem. Heel plagend werd er op mij gereden. Hield het niet lang meer vol en vroeg een snelle wissel van standje naar doggy. Daar werd er na 6 stoten lekker klaargekomen.

Tijdens het aankleden nog ff een leuk praatje terwijl zij zich aan het wassen was voor de volgende klant.
    Ze mag dan geen topper zijn maar je kan genieten.
    De spullen voor SM hangen netjes aan de muur en er is een dildo bij het bed.
    Tijdens de doggy had ik het gevoel dat haar anus mij riep om mijn jongeheer daarin te stoppen. Ik zal het de volgende keer vragen
    oneminuteboy heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : uitstekend

+ Reageren op discussie

Regels voor berichten